مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:012023-06-03سياسي

معاون قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان


سید حسین حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از آبان ماه در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و  مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده تلاش کردیم تا در جلسات هیئت های اندیشه ورز موضوع را مطرح کنیم.

وی افزود: در همین راستا بیش از 8 جلسه با مسئولین شهرستان ها، اساتید، نخبگان وکلا برگزار و برای روشنگی افکار عمومی برنامه ریزی شد وی ادامه داد: تلاش کردیم با استفاده از کار فرهنگی در این زمینه ورود کنیم و بعد در صورت عدم تحقق از ابزار های قضایی کنیم که در همین راستا پس از انجام  اقدامات اولیه و امور فرهنگی با از نظر رییس کل محترم دادگستری مبنی بر برخورد با افرادی که کشف حجاب میکنند طرح را آغاز کردیم.

وی گفت:  چندین جلسه آموزشی برای ضابطین برگزار شد و مباحث مربوط به نحوه برخورد  با  افراد بی حجاب و کم حجاب برای ضابطین توضیح  داده شد همچنین در بحث ورود به طرح برخورد  با خودروهایی که کشف حجاب داشتند قرار شد  پلاک ها یادداشت و پس از شناسایی به  محض اینکه افراد برای دریافت خدمات عمومی مراجعه کنند متوجه توقیف پلاک و  تشکیل پرونده از طریق پلیس امنیت می شوند.

وی ادامه داد: برای افرادی که برای اولین بار اقدام به این عمل میکردند و یا در رده سنی نوجوانان بودند که وسوسه شده و یا فریب تبلیغات دشمن را خورده بودند تذکر و معافیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان

معاون قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان