مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-09سياسي

ماموریت ناوگروه 86 ابهامات زیادی را برای دشمن ایجاد کرده است


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این ماموریت ابهامات زیادی را برای دشمن ایجاد کرده است، گفت: دشمن هنوز نمی داند ما چگونه سوخت ناوشکن دنا و غذای همرزمان مان را تامین می کردیم.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این ماموریت ابهامات زیادی را برای دشمن ایجاد کرده است، گفت: دشمن هنوز نمی داند ما چگونه سوخت ناوشکن دنا و غذای همرزمان مان را تامین می کردیم.

دریادار شهرام ایرانی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، با اشاره به ماموریت موفقیت آمیز ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش توانست برای اولین بار در تاریخ کشور، با بهره گیری از توانمندی های داخلی و با اذن رهبر انقلاب، یک ماموریت بسیار پیچیده و شگفت انگیز را اجرا کند.

ما برای اینکه بتوانیم فرمان رهبر را عملیاتی کنیم، یک سال کار علمی انجام دادیم و تمام بخش ها پای کار آمدند، زیرا می خواستیم مانند همیشه پرچم مردم، نظام و انقلاب را در عرصه جهانی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ناوگروه 86 در مهرماه حرکت را آغاز کرد.

شرایط آن زمان را همه به خاطر دارید که دشمن با توطئه آفرینی می خواست چه بکند، اما جوانان این کشور در حال برنامه ریزی برای رقم زدن یک افتخار بودند تا توطئه های دشمن را نقش بر آب کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ناوگروه 86 ابهامات زیادی را برای دشمن ایجاد کرده است

ماموریت ناوگروه 86 ابهامات زیادی را برای دشمن ایجاد کرده است