مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:102023-05-28بين الملل

پلیتیکو: فهرست جنجالی اوکراین چوب لای چرخ تحریم روسیه گذاشته است


رسانه پلیتیکو گزارش داد، مذاکرات بر سر بسته یازدهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل مخالفت آتن و بوداپست که خواستار حذف شرکتهایشان از فهرست پشتیبان های جنگ دولت کی یف هستند، - رسانه پلیتیکو گزارش داد، مذاکرات بر سر بسته یازدهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل مخالفت آتن و بوداپست که خواستار حذف شرکتهایشان از فهرست "پشتیبان های جنگ" دولت کی یف هستند، به بن بست برخورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه پلیتیکو روز شنبه بهت نقل از چند منبع دیپلماتیک گزارش داد، دو دور مذاکراتی که در روزهای اخیر در شهر بروکسل بر سر این دور از تحریم ها اجرا شده در حالی پایان یافته که هیچ توافق قریب الوقوعی برای آن دیده نمی شود.

مانع اصلی این توافق اروپایی ها بر اساس گزارشها، وجود فهرستهای بدنام کی یف تحت عنوان فهرست های فرار کننده های از تحریمها و پشتیبانهای بین المللی جنگ هستند؛ فهرستهایی که در آن نام شرکتهای اروپایی زیادی صرفا به خاطر خودداری آنها از قطع همه روابط تجاری با روسیه دیده می شود.

این فهرست که از سوی آژانس ملی پیشگیری از فساد اوکراین گردآوری شده، شامل شرکت هایی همچون شرکت آلمانی عمده فروشی مترو ، شرکت خرده فروش فرانسوی اوشان ، شرکت سیمان سازی ایتالیایی بازی یونیسم و گروه بانکداری اتریشی رایفیسن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیتیکو: فهرست جنجالی اوکراین چوب لای چرخ تحریم روسیه گذاشته است

پلیتیکو: فهرست جنجالی اوکراین چوب لای چرخ تحریم روسیه گذاشته است