مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-03سياسي

100 دستگاه اتوبوس زائران قمی را به مرقد امام راحل انتقال می دهند


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از تأمین 100 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران قمی به مرقد امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد امسال خبر داد.

- قم- مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از تأمین 100 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران قمی به مرقد امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین زنجیرانی فراهانی بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اعزام زائران از شهر مقدس قم به مرقد امام راحل برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) ،100 دستگاه اتوبوس آماده خدمات رسانی هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم ابراز داشت: در راستای فراهم آوردن زمینه تردد ایمن، تعداد 140 نفر از عوامل اجرایی و همچنین 80 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، در قالب اکیپ های ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان قم حضور دارند.

وی عنوان داشت: 7 راهدارخانه استان قم نیز تجهیز شدند تا خدمات رفاهی بین راهی به زائران در ایام سالگرد ارتحال امام راحل ارائه دهند.

زنجیرانی فراهانی ادامه داد: از نمازخانه ها و اماکن خدماتی بین راهی در محورهای استان قم نیز بازدیدهای لازم نظارتی صورت گرفته است مشکلات و نواقص موجود برطرف شده و این نظارت ها مستمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 دستگاه اتوبوس زائران قمی را به مرقد امام راحل انتقال می دهند

100 دستگاه اتوبوس زائران قمی را به مرقد امام راحل انتقال می دهند