مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:302023-05-29پزشكي

کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کمبود تخت های بیمارستانی و کمبود تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی را در ارائه خدمات کیفی تر به شدت رنج می دهد.

- علی محمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: عمده مراکز بیمارستانی اردبیل قدیمی و کهنه است که نمونه آن را بیمارستان علوی، بوعلی و فاطمی است که عمر 50 تا 70 ساله دارند.

وی تصریح کرد: به رغم خرید برخی از تجهیزات و امکانات مناسب ما با کمبود تخت بیمارستانی و فضای فیزیکی روبه رو هستیم که نمی توانیم از این تجهیزات و امکانات به شکل مناسب استفاده کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مورد جذب نیروهای فوق تخصص برای مناطق مختلف استان اردبیل گفت: متأسفانه در برخی رشته ها نظیر جراحی قلب و اطفال ما حتی داوطلب حضور در مقطع تحصیلی فوق تخصص را شاهد نبودیم و به همین خاطر با کمبود نیرو و جذب نیروهای فوق تخصص روبه رو هستیم.

محمدیان افزود: در برخی تک رشته ها هر چند کمبود نیروی انسانی را داریم اما سعی ما بر این بوده تا در رشته های مختلف نظیر اطفال، چشم پزشکی، جراحی زنان و برخی رشته های فوق تخصص جذب نیرو را حتی به اندازه 2 تا سه نفر شاهد باشیم.

وی عمده مشکل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را کمبود فضای فیزیکی، تخت بیمارستانی و همچنین نارسایی تجهیزات و امکانات اعلام کرد و ادامه داد: به رغم همه این تنگناها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی در اردبیل

کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی در اردبیل