مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-04سياسي

امام خمینی (ره) به ملت ایران قدرت و اعتماد به نفس داد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امام خمینی (ره) به این ملت قدرت، اعتماد به نفس و توکل بر خدا را یاد داد و ما با این شاخصه ها توانستیم در برابر بزرگترین قدرت های دنیا به ایستیم.

- قزوین- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امام خمینی (ره) به این ملت قدرت، اعتماد به نفس و توکل بر خدا را یاد داد و ما با این شاخصه ها توانستیم در برابر بزرگترین قدرت های دنیا به ایستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شنبه شب در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: تاریخ کشور و منطقه را در 250 سال اخیر باید بشناسیم و بدانیم جایگاه ملت ایران کجا بوده است و امروز این ملت در عرصه های ملی و بین المللی در کجا قرار دارد.

وی با بیان اینکه قاجار حدود 130 سال بر این کشور حاکم بوده است و یکی از با کفایت ترین افرادی که در قاجار بر این کشور حکومت کرد امیرکبیر بود که اجازه ندادند بیشتر از 3 سال به این مردم خدمت کند و او را کشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در این دوره قراردادهای ننگینی بر علیه کشور و مردم به امضا رسید که با مخالفت جدی مراجع تقلید صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) به ملت ایران قدرت و اعتماد به نفس داد

امام خمینی (ره) به ملت ایران قدرت و اعتماد به نفس داد