مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:302023-05-30ورزشي

از قدرت های برتر تپانچه دنیا هستیم


ملی پوش تپانچه کشورمان ایران را از قدرت های برتر تپانچه در دنیا دانست و گفت: تیم ملی تیراندازی کشورمان در مسابقات جهانی باکو خوب عمل کرد.

- ایسنا/کرمانشاه ملی پوش تپانچه کشورمان ایران را از قدرت های برتر تپانچه در دنیا دانست و گفت: تیم ملی تیراندازی کشورمان در مسابقات جهانی باکو خوب عمل کرد.

محمدرسول عفتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکرد تیم ملی تیراندازی کشورمان در مسابقات جهانی باکو در کشور آذربایجان، اظهارکرد: از اواخر مهر سال گذشته که مسابقات کسب سهمیه مصر برگزار شد، تا مسابقات جهانی باکو، دو رویداد مهم در اندونزی و هندوستان را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم و نتوانستیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: برای مسابقات باکو، تیم ملی کشورمان به صورت کامل به این مسابقات اعزام شد و حتی در بخش تپانچه آقایان من و امیر جوهری به صورت تیراندازان RPO در این مسابقات حضور داشتیم(نتیجه این مسابقات در رنکینگ تاثیر دارد).

ملی پوش تپانچه ایران عملکرد تیم ملی را برخلاف برخی انتقادات مثبت و قابل توجه عنوان کرد و افزود: در این مسابقات در بخش تپانچه ماده 10 متر سجاد پورحسینی مدال طلا و هانیه رستمیان در ماده 25 متر مدال نقره گرفتند و در جدول توزیع مدال ها رتبه سوم را کسب کردیم که نشان دهنده عملکرد خوب تیم ملی کشورمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قدرت های برتر تپانچه دنیا هستیم

از قدرت های برتر تپانچه دنیا هستیم