مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 00:152023-06-06اجتماعي

میادین و معابر کرج تحمل جانمایی سازه های نامتقارن دیگری را ندارد


رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به افسار گسیختگی در توسعه نامتوازن تبلیغات شهری گفت: میادین و معابر کرج تحمل جانمایی سازه های نامتقارن دیگری را ندارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد چپردار شامگاه سه شنبه در نطق پیش از دستور یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: آشفتگی بصری معابر، میادین، حاشیه خیابان ها، پل های عابر و بزرگراه های درون شهری بیش از آنکه جلوه های بصری شهر یا منابع درآمد مالی شهرداری را مخدوش نماید، به روح و روان شهروندان خدشه جبران ناپذیر وارد نموده است.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: افسار گسیختگی در توسعه نامتوازن تبلیغات شهری به بهانه فرهنگ در ماراتن مطامع اقتصادی و فراتر از تباصر قانون یا توافقات، منظر این شهر را به مخاطره انداخته و برخی به جای تمکین قانون، رویه دیگری را به کار بسته اند.

چپردار تصریح کرد: کار فرهنگی یا تعامل با نهادهای انقلاب اسلامی در سبقه و برنامه شورای ششم آنقدر مشهود است که خط به خط توافقات، لوایح، طرح ها و ردیف های بودجه به قدر کفایت گواه این صیانت، حمایت و تعامل است.

وی افزود: من، شما و دوستانمان به بهانه حضور در نهادهای انقلاب اسلامی، هیئات مذهبی، بسیج و حتی مسجد یا مصلی حق نداریم مسبب استمرار رویه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میادین و معابر کرج تحمل جانمایی سازه های نامتقارن دیگری را ندارد

میادین و معابر کرج تحمل جانمایی سازه های نامتقارن دیگری را ندارد