مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-11سياسي

توسعه گیلان در گرو توسعه رشت است


عضو شورای شهر رشت، توسعه گیلان را در گرو توسعه شهر رشت دانست و گفت: تا زمانی که رشت وضعیت مطلوبی پیدا نکند، گیلان از توسعه باز می ماند.

- ایسنا/گیلان عضو شورای شهر رشت، توسعه گیلان را در گرو توسعه شهر رشت دانست و گفت: تا زمانی که رشت وضعیت مطلوبی پیدا نکند، گیلان از توسعه باز می ماند.

حسین رضویان در جلسه زیست محیطی با منتخبین اعضای شورای شهرستان رشت که در پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی و پژوهشکده محیط زیست در رشت ظرفیت ارزشمندی محسوب می شود که باید به نحو احسن در جهت رفع مشکلات زیست محیطی این شهر از آن بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در رشت به آنچه می دانیم عمل نمی کنیم و اسیر سیاست زدگی هستیم، ادامه داد: رشت یک شهر نیست، بلکه گیلان شهر است و این گیلان در روز بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و در شب جمعیت این شهر به 700 هزار نفر می رسد.

عضو شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: افزایش ساخت و سازها در رشت به ویژه در مناطقی که زمین ارزش کمتری دارد، رو به افزایش است و این گسترش آسیب جدی به شهر وارد می کنو رضویان با بیان اینکه وقتی یک شهر از قامت یک منطقه جغرافیایی بیرون می آید دیگر اداره آن به تنهایی دست شورا و شهرداری نیست و نهاد سیاسی باید پای کار بیاید، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گیلان در گرو توسعه رشت است

توسعه گیلان در گرو توسعه رشت است