مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-06بين الملل

جنگ پشت پرده بایدن و نتانیاهو


پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «زمان مشخص خواهد کرد که آمریکا در ادامه راه چه رویکردی را در رابطه با اسراییل و ملت فلسطین اتخاذ خواهد کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- الف نوشت: پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی، به واکاوی دلایل اختلافات گسترده پشت پرده دموکرات ها و به طور خاص دولت بایدن با رژیم اسراییل به نخست وزیری نتانیاهو می پردازد.

این پایگاه خبری در گزارش خود به این نکته اشاره می کند که رژیم صهیونیستی به قدری دست به بی هنجاری و نقض برخی اصول زده که حتی دولت آمریکا نیز در بحث حمایت از آن با چالش های جدی رو به رو شده است.

مساله ای که در آینده می تواند جلوه های روشن تری را به خود بگیرد.

  پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارش خود می نویسد: اگرچه آمریکا همچنان قوی ترین حامی اسراییل است، با این حال، نشانه هایی نیز وجود دارند که حاکی از این مساله هستند که پیوندهای ناگسستنی میان تل آویو و واشنگتن، با چالش های جدی رو به رو شده اند.

در پی برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز و پرمناقشه پرچم در اراضی اشغالی در تاریخ 18 مِی که هر سال توسط افراط گرایان صهیونیستی در قدس شرقی برگزار می شود، آمریکا نیز در کنار دیگر کشورهای جهان به شدت از نژادپرستی حاکم بر این راهپیمایی که جلوه های عینی را نیز از خود پیش چشم جهانیان قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ پشت پرده بایدن و نتانیاهو

جنگ پشت پرده بایدن و نتانیاهو