مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-16سياسي

ورود دادگستری به موضوع اسناد مالکیت زمین های مردم عسلویه


امام جمعه عسلویه از ورود دادگستری به مساله اسناد مالکیت زمین ها، کمبودهای مراکز درمانی، مشکلات محیط زیست و حق آلایندگی و موضوع اشتغال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه های نماز جمعه این هفته عسلویه با اشاره به سفر خود به مرکز استان و دیدار با رییس کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت:دادگستری به مسائل مهم ما از جمله کمبودهای مراکز درمانی شهرستان، مشکلات محیط زیست و حق آلایندگی ورود کرده است.

  وی افزود: موضوع اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی، مشکلات جاده ها و محورهای مخاطره آمیز شهرستان، مشکلات حق و حقوق کارگران پارس جنوبی، ملوانان و لنج داران این شهرستان نیز ازجمله دیگر مشکلاتی است که دادگستری استان به آن عمل کرده است.

هاشمی نژاد از ورود دادگستری استان بوشهر به مهمترین مشکل مردم شهرها و روستاهای این شهرستان که اسناد مالکیت زمین ها و خانه های مردم است خبر داد و افزود: جلساتی در این زمینه با حضور معاون دادستان کشور برگزار شده و موضوع زمین های موات بررسی شده و تا چند ماه آینده مشکل اسناد مردم حل خواهد شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری به موضوع اسناد مالکیت زمین های مردم عسلویه

ورود دادگستری به موضوع اسناد مالکیت زمین های مردم عسلویه