مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-14سياسي

وقتی یاد خدا زیاد شود تلاش برای پیشرفت کشور برکت پیدا می کند


وقتی که یاد خدا در جامعه ای زیاد شود، توجه خداوند نیز به آن جامعه بیشتر می شود و تلاش های صورت گرفته برای پیشرفت کشور برکت پیدا می کند و به نتیجه ای کامل تر می رسد.

- دبیر شورای نگهبان گفت: وقتی که یاد خدا در جامعه ای زیاد شود، توجه خداوند نیز به آن جامعه بیشتر می شود و تلاش های صورت گرفته برای پیشرفت کشور برکت پیدا می کند و به نتیجه ای کامل تر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 24 خرداد 1402) این نهاد با گرامیداشت روز دحوالارض اظهار داشت: این روز بسیار بابرکت است و در متون دینی درباره اهمیت این روز و آداب و اعمال آن سخن گفته شده است.

وی در ادامه به تاثیر این ایام بر زندگی فردی و اجتماعی انسان ها اشاره کرد و در این رابطه به بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) پرداخت که ایشان می فرمایند: إِنَّ لِرَبِّکُمْ فِی أَیَّامِ دَهْرِکُمْ نَفَحَاتٍ أَلَا فَتَعَرَّضُوا لَهَا - همانا از سوی پروردگار شما در طول عمرتان نسیم هایی می وزد، پس خود را در معرض آن ها قرار دهید.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مناسبت هایی مانند امروز که بر اهمیت آن ها در منابع دینی تاکید شده، فرصت های ارزشمندی است که نباید از کنار آن ها بی تفاوت گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی یاد خدا زیاد شود تلاش برای پیشرفت کشور برکت پیدا می کند

وقتی یاد خدا زیاد شود تلاش برای پیشرفت کشور برکت پیدا می کند