مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-02سياسي

اعتبارات لازم برای آبرسانی به 15 روستای مرزی تامین می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: با پیگیری معاون استاندار و فرماندار ویژه و نماینده مجلس اعتبارات خوبی برای آبرسانی نوار مرزی در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید گوگلانی در جلسه حفاظت از منابع آب این شهرستان با اشاره به تلاش های معاون استاندار و فرماندار گنبدکاووس و پیگیری ها در سطح وزارت و همراهی نماینده در پیگیری تخصیص ها و تلاش در دعوت از مسئولان رده بالای کشوری و نایب رییس مجلس برای حل مسئله آب و موضوعات مختلف افزود: پیشگیری از کم آبی اولویت اول شهرستان است و همه ما در قبال آیندگان مسئولیم و باید منابع آب را به درستی مدیریت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با نصب کنتورهای هوشمند و جلوگیری از حفر چاه های غیر مجاز و پر کردن آنها باید جلوی تخلفات در حوزه آب را گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس توجه به طرح نکاشت و اهمیت رعایت الگوی کشت و انجام اقدامات ترویجی توسط جهاد کشاورزی افزود: باید الگوی کشت با توجه به کم آبی شهرستان رعایت شود و جلوی کشت شالی گرفته شود و متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شوند.

وی بر نظارت بیشتر جهاد کشاورزی و امور آب بر وضعیت مصارف آب در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: عدم نظارت صحیح و عدم برخورد ادارات مصداق ترک فعل است بخشدار مرکزی گنبد کاووس نیز از راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات لازم برای آبرسانی به 15 روستای مرزی تامین می شود

اعتبارات لازم برای آبرسانی به 15 روستای مرزی تامین می شود