مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-18حوادث

کلاهبرداری با پیامک کشف حجاب


سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا به ترفند مجرمان سایبری مبنی بر کلاهبرداری با پیامک طرح عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: مجرمان سایبری با مانیتورینگ فضای جامعه و طراحی پلتفرم های مجرمانه درصدد کلاهبرداری، - خالی کردن حساب بانکی و سرقت اطلاعات شهروندان هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با پیامک کشف حجاب به عنوان ترفند جدید مجرمان سایبری هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا به ترفند مجرمان سایبری مبنی بر کلاهبرداری با پیامک طرح عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: مجرمان سایبری با مانیتورینگ فضای جامعه و طراحی پلتفرم های مجرمانه درصدد کلاهبرداری، خالی کردن حساب بانکی و سرقت اطلاعات شهروندان هستند.

  وی گفت: با توجه به اجرای طرح عفاف و حجاب از سوی پلیس و ارسال پیامک برای افراد متخلف، مجرمان سایبری از این موضوعات سوء استفاده کرده و با ارسال پیامک جعلی حاوی لینک آلوده و از طریق شماره های شخصی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

  معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه پلیس از سرشماره های شخصی اقدام به ارسال پیامک نمی کند، تصریح کرد: پلیس پیامک اخطار یا اطلاع رسانی را با سرشماره police ارسال می کند؛ پس شهروندان دقت داشته باشند دریافت هر نوع پیامک با شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با پیامک کشف حجاب

کلاهبرداری با پیامک کشف حجاب