مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-02سياسي

آغاز عملیات اجرایی پل میانرود دزفول بعد از 20 سال


معاون عمرانی استاندار خوزستان از آغاز عملیات اجرایی پل میانرود دزفول بعد از 20 سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی پیش از ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از پل میانرود دزفول از آغاز عملیات اجرایی این پل در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و انتخاب پیمانکار در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این پل خواهیم بود و امیدواریم ظرف مدت 18 ماه عملیات اجرایی این پل به اتمام برسد.

وی با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این پل افزود: عملیات اجرایی پل بتنی فلزی میانرود به طول 420 متر با 14 دهانه 30 متری در سال 1380 با برگزاری آیینی با حضور مسئولان ملی، استانی و محلی بر روی رودخانه دز آغاز شد اما علاوه بر روند کند ساخت این پل در سال های نخست، عملیات اجرایی آن در سال 1387 به دلیل قطع ردیف اعتباری در بودجه ملی متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، کاهش 40 کیلومتری مسیر دزفول به اهواز و سهولت تردد اهالی شهرهای میانرود، صفی آباد و شهر امام به هفت تپه، برقراری ارتباط مطلوب و ایمن کارخانه های مستقر در هفت تپه و ایمنی تردد کارگران شاغل در این شرکت ها از مهم ترین اهداف ساخت این پل است.

با تکمیل و بهره برداری از پل میانرود علاوه بر اینکه شهرهای میانرود و شهر امام و نیز تعدادی از روستاهای بخش مرکزی دزفول از بن بست خارج می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پل میانرود دزفول بعد از 20 سال

آغاز عملیات اجرایی پل میانرود دزفول بعد از 20 سال