مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-09اقتصادي

25 طرح صنعت برق آذربایجان شرقی با دستور رییس جمهور افتتاح می شود


وزیر نیرو با اشاره به برنامه های روز دوم سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی گفت: امروز 25 طرح صنعت برق آذربایجان با سرمایه گذاری 604 میلیارد تومانی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر محرابیان صبح جمعه در حاشیه بازدید از نزدیک مرکز دیسپاچینگ منطقه ای شمال غرب کشور در جمع خبرنگاران گفت: پروژه مرکز دیسپاچینگ منطقه ای شمال غرب کشور با هزینه ای بالغ بر 130 میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

وی افزود: این پروژه، با ظرفیت مانیتورینگ 72 پست فشار قوی و با هدف مانیتورینگ و کنترل شبکه برق متصل با کشورهای جمهوری آذربایجان و نخجوان، ارمنستان، به زودی فدراسیون روسیه و همچنین مانیتورینگ و کنترل شبکه برق شمال غرب کشور در سطح استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل است.

وزیر نیرو ادامه داد: از دیگر اهداف این پروژه اتصال به مراکز دیسپاچینگ ملی و مراکز کنترل فوق توزیع، افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق منطقه و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته و مدیریت بار و پیک بار منطقه و کاهش تلفات شبکه انتقال، احداث است.

محرابیان افزود: این مرکز مجهز به برترین دانش حوزه مخابرات و دیسپاچینگ بوده و از برترین پروتکل های ارتباطی و امنیتی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 طرح صنعت برق آذربایجان شرقی با دستور رییس جمهور افتتاح می شود

25 طرح صنعت برق آذربایجان شرقی با دستور رییس جمهور افتتاح می شود