مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:112023-06-10اقتصادي

کتابخانه مرکزی خوزستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است


رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی خوزستان به دلیل قطعی برق تا رفع کامل مشکل تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا شکاری در خصوص تعطیلی کتابخانه مرکزی به دلیل قطعی برق اظهار کرد: کتابخانه مرکزی از روز پنجشنبه 11 خرداد 1402 با مشکل قطعی برق مواجه شد که پس از اعلام قطعی برق برای مشخص شدن مشکل با استفاده از دستگاه عیب یاب بامداد دوشنبه نقطه قطع شده مشخص شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مکان مشخص شده با دستگاه عیب یاب در نیزار فضای سبز بود و برای حفاری و خاکبرداری با ممانعت کارگران فضای سبز مواجه شدیم با این حساب یک روز دیگر بر تعطیلی کتابخانه افزوده شد.

شکاری گفت: پس از آن با پیگیری بسیار موفق به اخذ مجوز خاکبرداری شدیم و در روز چهارشنبه خاکبرداری انجام و کابل معیوب در روز پنجشنبه 18 خرداد 1402 مشخص و تعویض شد.

او ادامه داد: در روز پنجشنبه به دلیل انجام تست پیش از وصل کردن برق به دکل موفق به وصل کردن برق کتابخانه نشدیم چراکه در هنگام تست مشکلاتی مشاهده شد و اتمام کار به تایید کارشناسان نرسید.

از این رو، با ولتاژ ضعیف کار امتحان شد که پس از آن صدای انفجار مهیب در اطراف کتابخانه شنیده شد و مشخص شد که در یک نقطه دیگر کابل های برق قطع شده و فرایند عیب یابی و خاکبرداری و حفاری و برش کابل معیوب و تعویض کابل باید مجددا انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی خوزستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

کتابخانه مرکزی خوزستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است