مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-28سياسي

مسؤولان ملزم به رعایت حقوق اساسی شهروندان در ساخت و سازها هستند


استاندار البرز رعایت اصول ساخت و ساز و شهرسازی را از جمله حقوق اساسی شهروندان دانست و از شهرداران و اداره کل راه و شهرسازی خواست تا در تصمیم گیری های خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه کمیسیون ماده 5 استان که روز یکشنبه 7 خرداد ماه 1402 در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، به ضرورت اتخاذ تصمیم بر مبنای قانون و رعایت حقوق و نفع آیندگان، گفت: باید به گونه ای تصمیم گیری کنیم که آیندگان ما را به نیکی قضاوت کنند چراکه کیفیت زندگی فرزندان ما منوط به این امر است.

وی رعایت اصول ساخت و ساز و شهرسازی را از جمله حقوق اساسی شهروندان دانست و از شهرداران و اداره کل راه و شهرسازی خواست تا در تصمیم گیری های خود، تمامی جوانب را در نظر گیرند.

عبداللهی با اشاره به وضعیت خیابان ها، معابر، ساخت و ساز و نیازهای شهرستان فردیس، اضافه کرد: این شهرستان با توجه به تراکم بالای جمعیت و کمبود جدی در سرانه ها و زیرساخت ها باید به شکل ویژه مورد توجه مسؤولان بویژه در مدیریت شهری قرار گیرد.

وی افزود: تمامی شهرداران باید به کمبودها و نیازهای مردم بخصوص در محله های محروم اشراف داشته باشند و بر این اساس اعتبارات و بودجه خود را صرف آبادانی و رفع مشکلات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان ملزم به رعایت حقوق اساسی شهروندان در ساخت و سازها هستند

مسؤولان ملزم به رعایت حقوق اساسی شهروندان در ساخت و سازها هستند