مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-18دانش

7 خوابگاه مِلکی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان فرسوده هستند


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از مجموع 10 خوابگاه ملکی دانشجویی این دانشگاه، تنها سه مورد از آنها استاندارد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهناز مردانی امروز یکشنبه در سیصد و سی و یکمین نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: تعداد 10 خوابگاه ملکی دانشجویی در لرستان داریم که سه باب از آنها استاندارد بوده و مابقی فرسوده هستند.

وی عنوان کرد: در بحث تجهیزات آشپزخانه مرکزی، سلف سرویس و سیستم سرمایش و گرمایش سلف سرویس ها به دلیل مستهلک بودن نیازمند کمک صندوق رفاه دانشجویی وزارت هستیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر لزوم در تأمین اعتبار خوابگاه در حال ساخت 400 نفره دانشجویی در مجتمع پردیس کمالوند و ساخت خوابگاه متاهلی تاکید کرد.

شهامی معاون توسعه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت نیز در این نشست گفت: با توجه به دیدار با استاندار و بازدیدی که با رییس دانشگاه و معاون عمرانی استانداری از پروژه ها و مکان های مورد نظر داشته ایم، اگر شرایط محیا شود در 12 هکتار زمین یک اردوگاه یا مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی در خرم آباد که در مرکز غرب و جنوب غرب کشور هست برای استفاده دانشجویان، کارکنان و اساتید در وزارت بهداشت خواهیم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 خوابگاه مِلکی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان فرسوده هستند

7 خوابگاه مِلکی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان فرسوده هستند