مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-01سياسي

لزوم تعیین تکلیف 19 هزار پهنه معدنیِ کشور تا پایان امسال


معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: سال قبل 19 هزار محدوده در لایه مزایده داشتیم که باید تعیین تکلیف می شد و به جد خواستیم تا پایان امسال همه این موارد تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/کرمان معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: سال قبل 19 هزار محدوده در لایه مزایده داشتیم که باید تعیین تکلیف می شد و به جد خواستیم تا پایان امسال همه این موارد تعیین تکلیف شود.

معنی ندارد محدوده ها برای چندین سال در لایه مزایده بماند.

رضا محتشمی پور امروز 11 خردادماه در نشست با فعالان معدنی استان کرمان درباره گرفتن اختیار تبصره پنج از شورای معادن استان ها اظهار کرد: این امتیاز را شورای عالی معادن از استان ها پس گرفت زیرا دستگاه قضایی اعلام کرد تفویض اختیار تنها با اجازه قانون شدنی است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی و حقیقی به هر کاری مجاز هستند مگر قانون اجازه ندهد اما در بخش عمومی به هیچ کاری مجاز نیستند مگر قانون اجازه دهد، افزود: اصل تفویض اختیار توسط شورای معادن را قوه قضاییه اجزه نداد ضمن اینکه گزارش قابل توجهی از عملکرد تبصره پنج در استان ها به دست نیاوردیم.

محتشمی پور در ادامه درباره مجوز ورود ماشین آلات معدنی بیان کرد: به همکاران وزارتخانه اعلام کردم قیدهای کمی در این باره بگذارند و قاعده را بر این گذاشتیم که تفسیر درمورد شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف 19 هزار پهنه معدنیِ کشور تا پایان امسال

لزوم تعیین تکلیف 19 هزار پهنه معدنیِ کشور تا پایان امسال