مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 00:052023-05-30اقتصادي

بوشهر رتبه نخست اشتغال در کشور را کسب کرد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: استان بوشهر رتبه نخست ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران حمایت از مشاغل خانگی را از فرصت های اشتغال زایی دانست و اظهار داشت: 120 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به استان بوشهر ابلاغ و به بانک های عامل اعلام شده است.

  وی از صدور مجوز مشاغل خانگی در کمتر از 20 دقیقه از طریق درگاه تعیین شده به صورت اینترنتی خبر داد و بیان کرد: پس از صدور مجوز مشاغل خانگی نظارت ها انجام می شود.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: سال گذشته 6 هزار مجوز مشاغل خانگی در رشته ها و حرفه های اشتغال زایی، تولیدی، خدماتی و سرمایه گذاری در استان بوشهر صادر شد و حمایت های لازم در پرداخت تسهیلات کم بهره بانکی انجام می شود.

  وی از پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات بر اساس ظرفیت های اشتغال زایی، تولید و کارآفرینی به سود کم پرداخت شده است.

  کشاورزی یکی از برنامه های محوری دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح های اشتغال زایی به استانداران ابلاغ شد و ارزیابی عملکرد استان ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر رتبه نخست اشتغال در کشور را کسب کرد

بوشهر رتبه نخست اشتغال در کشور را کسب کرد