مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-06اقتصادي

پیشرفت 35 درصدی سد دشت پلنگ دشتی


استاندار بوشهر با اشاره به پیشرفت 35 درصدی سد دشت پلنگ شهرستان دشتی گفت: تلاش می شود سال آینده بخشی از این سد آبگیری شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به پیشرفت 35 درصدی سد دشت پلنگ شهرستان دشتی گفت: تلاش می شود سال آینده بخشی از این سد آبگیری شود.

احمد محمدی زاده سه شنبه 16 خرداد در بررسی مسائل و مشکلات سد دشت پلنگ با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این پروژه اظهار کرد: در استان بوشهر سالانه میلیاردها متر مکعب آب به خلیج فارس می ریزد که مهار آب های سطحی لازم و ضروری است.

وی بر ضرورت احداث و اجرای طرح های آبخیزداری و سد سازی در سطح استان تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری و هدر رفت آب باید طرح های سد سازی و آبخیزداری را اجرا کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: کارهای سخت اجرای این سد پشت سر گذاشته شده و امسال پروژه فعال تر و شاهد تغییرات گسترده تری در سد خواهیم بود.

محمدی زاده ادامه داد: در گذشته نیروهای خارجی برای ما سد می ساختند ولی امروز بهترین و بزرگترین سدها با دستان توانمند مهندسین و متخصصین همین سرزمین ساخته می شود.

وی یادآور شد: روند کار نسبت به ماه گذشته بهتر شده و از طرفی تجهیزات و نیروی انسانی از سد باغان به سد دشت پلنگ انتقال داده شده تا روند کار شتاب بیشتری به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 35 درصدی سد دشت پلنگ دشتی

پیشرفت 35 درصدی سد دشت پلنگ دشتی