مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-28اجتماعي

شیوه نامه ثبت نام در مدارس شاهد اعلام شد


اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد، مراحل و شرایط ثبت نام در این مدارس را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ شیوه نامه ثبت نام مدارس شاهد، مراحل و شرایط ثبت نام در این مدارس را اعلام کرد.

بر اساس این شیوه نامه ثبت نام و پذیرش تمام دانش آموزان طرح شاهد و غیر طرح شاهد و میان پایه در سال تحصیلی 1403- 1402 به صورت الکترونیکی فقط در سامانه my.

medu.

ir انجام می پذیرد.

بر اساس این بخشنامه پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری در پایه اول ابتدایی؛ اول لغایت 20 خرداد ماه، پایه هفتم؛ 21 خرداد ماه لغایت 10 تیر ماه و پایه دهم (نظری، فنی حرفه ای وکاردانش) اول لغایت 20 تیرماه خواهد بود.

همچنین تأیید نتایج قطعی در پایه اول ابتدایی از 21 خرداد لغایت 10 تیرماه، پایه هفتم 11 تیر ماه لغایت 31 تیرماه و دهم (نظری، فنی حرفه ای و کار و دانش) 21 تیرماه لغایت 10 مرداد ماه خواهد بود.

اولیا دانش آموزان پس از بارگذای مدارک، باید مدرسه را انتخاب و در مرحله آخر کد پیگیری را از سامانه دریافت کنند؛ در این مرحله دو برابر ظرفیت کلاس های پیش ثبت نام شده از طریق سامانه به مدیر مدرسه اعلام می شود و پس از قطعی شدن ثبت نام دانش آموز به اولیا اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه ثبت نام در مدارس شاهد اعلام شد

شیوه نامه ثبت نام در مدارس شاهد اعلام شد