مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:162023-06-08بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه: فعالیت های موشکی ایران متعارف و مشروع است


کنعانی سخنگوی وزارت خارجه از تلاش های مستمر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای راهبردی آنان در تقویت بنیه دفاعی کشور تمجید کرد و آن را اقدامی درست و مؤثر در ایجاد بازدارندگی در مقابل تهدیدات خارجی و دفاع از امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از وزارت خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فعالیت های موشکی جمهوری اسلامی ایران متعارف و مشروع است.

ناصر کنعانی اظهارات مداخله جویانه برخی کشورهای غربی در خصوص رونمایی از موشک فتاح را مردود و بی اعتبار دانست و تصریح کرد: فعالیت های موشکی جمهوری اسلامی ایران متعارف و دفاعی و براساس حقوق بین الملل کاملا مشروع است.

کنعانی افزود: این دست از کشورها که سابقه بلند و آشکاری در زیرپاگذاشتن تعهدات بین المللی خود در زمینه های مختلف از جمله آزمایشات هسته ای، رژیم عدم اشاعه و میزبانی موشک های هسته ای و ایفای نقش مخرب در مسائل منطقه ای و بین المللی دارند، حق ندارند در مورد توانمندی های دفاعی مشروع و کاملا قانونی جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اقدام کشورهای انگلیس، آمریکا و استرالیا در امضای موافقت نامه آکس نمونه آشکار رویکرد سیاسی و تبعیض آمیز قدرت های هسته ای در انتقال فن آوری و اورانیوم با غنای بسیار بالا به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه: فعالیت های موشکی ایران متعارف و مشروع است

سخنگوی وزارت خارجه: فعالیت های موشکی ایران متعارف و مشروع است