مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-19حوادث

بیش از 2100 حادثه در شهر اهواز در دو ماه اخیر/ ماجرای آتش سوزی گلستان چه بود؟


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حادثه آتش سوزی هفته گذشته در منطقه نیوساید که منطقه مسکونی و اداری متعلق به شرکت نفت است، - نیز گفت: شرکت نفت، شرکت ملی حفاری، نیشکر، راه آهن، دانشگاه ها و تمام موسسات مستقر در اهواز عملا تمام بار ایمنی شهر و پشتیبانی شهر را از روی دوش خود برداشته اند و روی دوش شهرداری اهواز قرار داده اند.

ابراهیم قنبری در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (29 خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوازٰ شهری با جمعیت یک میلیون و 290 هزار نفر را با سالانه بیش از 8 هزار و 600 حادثه پوشش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حجم حوادث در سه ماهه اخیر در اهواز، نشان می دهد تابستان سخت و طاقت فرسایی خواهیم داشت.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این سازمان با 319 نیروی عملیاتی در 17 ایستگاه در حال ارائه خدمات به مردم است که 139 نفر از این نیروها کارایی پشتیبانی در عملیات ندارند زیرا 89 نفر از این تعداد بالای 50 سال سن دارند و 33 نفر به دلیلی بیماری و حوادث، فاقد توان جسمی لازم هستند و عملا از چرخه عملیات خارج شده اند.

کمبود خودرو و نیروی انسانی در آتش نشانی اهواز وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور هر دو نیروی آتش نشان باید 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2100 حادثه در شهر اهواز در دو ماه اخیر/ ماجرای آتش سوزی گلستان چه بود؟

بیش از 2100 حادثه در شهر اهواز در دو ماه اخیر/ ماجرای آتش سوزی گلستان چه بود؟