مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 07:402023-05-29حوادث

آتش سوزی بزرگ در یک مجتمع مسکونی کرمان با تلاش 18 آتش نشان مهار شد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از حریق دو دستگاه خودروی پژو حامل مشک سوخت قاچاق گازوییل در یک مجتمع مسکونی در بلوار رسالت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم بابایی اظهار کرد: در اثر وقوع حریق دو دستگاه خودروی پژو حامل مشک سوخت قاچاق گازوییل در پارکینگ یک مجتمع مسکونی چهارطبقه، در کوچه شماره 20 بلوار رسالت، متأسفانه به علت حجم بالای سوخت و حرارت بسیار زیاد ناشی از آن، علاوه بر سوختن دو دستگاه خودرو، سازه ساختمان نیز دچار خساراتی ازجمله تغییر شکل ستون فلزی و شکست بتن شده و ایمنی قابل قبولی ندارد.

وی افزود: خوشبختانه این آتش سوزی که ساعت 00:11 هشتم خردادماه جاری رخ داد و مقابله با آن مدت زمان قابل توجهی طول کشید، با تخلیه به موقع ساکنان، مصدومیتی در پی نداشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: البته به تمام واحدها اعم از واحدهایی که در آنها ساکنان حضور داشته و یا نداشته اند، در اثر حرارت و دود، خساراتی وارد شده است.

  بابایی، با بیان اینکه در این حریق، شش دستگاه خودروی اطفایی سنگین و نیمه سنگین و دو دستگاه خودروی نجات سبک به عملیات پرداختند، گفت: 18 نفر آتش نشان با حضور رؤسای ایستگاه ها، به همراه معاونان و مدیرعامل سازمان، به انجام عملیات اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی بزرگ در یک مجتمع مسکونی کرمان با تلاش 18 آتش نشان مهار شد

آتش سوزی بزرگ در یک مجتمع مسکونی کرمان با تلاش 18 آتش نشان مهار شد