مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:252023-05-31سياسي

رسانه ها با جهاد تبیین زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند


فرمانده سپاه نینوا بر لزوم اتحاد نیروهای انقلابی تاکید کرد و از فعالان رسانه خواست با جهاد تبیین زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوا، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد این مراسم از زحمات محمدمهدی تجری تقدیر و همایون فر به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه گلستان معرفی شد.

  در این مراسم سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: نیاز است تا خدمات انقلاب اسلامی با جهاد تبیین رسانه به مردم بازگو شود.

  وی با تاکید بر اینکه کانون انتقال قدرت از غرب به شرق، جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: هرچه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد شاهد و ناظر پیچیدگی و تنوع خصومت دشمنان هستیم.

اکنون شاهد آن هستیم که کانون انتقال قدرت از غرب به شرق، جمهوری اسلامی ایران است و آینده جهان ابتدا به دست جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین است.

  وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات 1402 تاکید کرد و گفت: اکنون شاهد آن هستیم که تلاش دشمن متمرکز بر انتخابات 1402 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با جهاد تبیین زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند

رسانه ها با جهاد تبیین زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند