مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-31حوادث

شناسایی و متلاشی شدن شرکت هرمی در رامسر


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی شرکت هرمی در رامسر خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، این شرکت هرمی پلمب و متهم اصلی دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی قیصری رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از شناسایی شرکت هرمی در رامسر خبر داد و اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، این شرکت هرمی پلمب و متهم اصلی دستگیر شد.

وی گفت: در اجرای طرح شناسایی و پلمپ دفاتر هرمی و شرکت های بازاریابی غیر مجاز، برابر گزارش واصله مبنی بر اینکه یک شرکت بازاریابی شبکه ای با تاسیس دفتر واقع در رامسر اقدام به جذب بانوان سطح شهر جهت سرمایه گذاری می کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی رامسر بیان کرد: پس از بررسی های محسوس و نامحسوس و تایید خبر واصله موضوع بلافاصله به دادستان شهرستان اعلام و دستورات لازم در خصوص جلب لیدر و همچنین توقیف مدارک و مستندات و پلمب دفتر اخذ و ماموران در معیت عوامل پلیس اماکن و بازرس اتحادیه اصناف به آدرس اعلامی اعزام که در بدو ورود مشخص شد که شرکت فاقد هرگونه تابلو جهت فعالیت است و چندین نفر از بانوان در داخل دفتر حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و متلاشی شدن شرکت هرمی در رامسر

شناسایی و متلاشی شدن شرکت هرمی در رامسر