مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-21سياسي

توسعه منطقه آزاد ارس با مد نظر قراردادن محیط زیست انجام می شود


نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: ارس یک منطقه دوستدار محیط زیست است و توسعه اش با مد نظر قرار دادن محیط زیست رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، معصومه پاشایی نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جشن بین المللی ژئوپارک ارس اظهار کرد: از مردم منطقه قدردانی می کنم که این ها ارس را ارس کرده است؛ سرمایه گذاری که خشت به خشت گذاشته و اینجا را ارس کرد و اکنون زمانی شده است که به چیزهای فراتر و در سطح جهانی فکر کنیم و انجام دهیم.

وی با بیان اینکه یک زمین برای زندگی داریم و همه یک سهمی از این کره زمین دارد که متشکل از میهن و استان و شهر می شود، گفت: ژئوپارک ها هدیه الهی است و گذشته این زمین را برای ما نشان می دهد.

نماینده مردم مرند و  جلفا در مجلس خاطرنشان کرد: به علت محدودیت منابع و مدیریت مناطق ارس و خودگردانی خود به این موضوعات رسیده است؛ چراکه اگر ارس نبود الان کسی هم پیگیر این نبود که ژئوپارک دارد یا نه.

وی با اشاره بر موقعیت جغرافیایی عالی ارس و توسعه همه جانبه در این منطقه گفت: شعار دنیا نیز توسعه همه جانبه است که ارس مصداق این توسعه همه جانبه است.

پاشایی متذکر شد: ارس یک منطقه دوستدار محیط زیست است و توسعه اش با مد نظر قرار دادن محیط زیست رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه منطقه آزاد ارس با مد نظر قراردادن محیط زیست انجام می شود

توسعه منطقه آزاد ارس با مد نظر قراردادن محیط زیست انجام می شود