مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-30اقتصادي

برداشت سالانه 9 میلیون مترمکعب آب از 338 حلقه چاه غیرمجاز نهاوند


رییس اداره امور آب شهرستان نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند 338 حلقه چاه غیرمجاز وجود دارد که در سال حدود 9 میلیون مترمکعب آب از این چاه ها برداشت می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره امور آب شهرستان نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند 338 حلقه چاه غیرمجاز وجود دارد که در سال حدود 9 میلیون مترمکعب آب از این چاه ها برداشت می شود.

اکبر دهقانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم مدیریت منابع آب در حفاظت از آب های سطحی و زیرزمینی، پر کردن چاه های غیرمجاز است که در این زمینه 338 حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرستان نهاوند شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از راهکارهای حفاظت از منابع آب های زیرزمینی، نصب کنتور هوشمند است که در این راستا از 1100 حلقه چاه مجاز در شهرستان 50 درصد به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

دهقانی ادامه داد: روند هوشمندسازی همچنان با جدیت در سال جاری ادامه خواهد داشت و در این راستا نیز سال گذشته 100 حلقه چاه آب مجاز در شهرستان به سیستم کنتور هوشمند مجهز شدند.

وی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته سال گذشته 21 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان با حکم قضایی شناسایی و مسدود شد، افزود: امسال هم تاکنون سه حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است و تا پایان سال برنامه داریم این کار را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت سالانه 9 میلیون مترمکعب آب از 338 حلقه چاه غیرمجاز نهاوند

برداشت سالانه 9 میلیون مترمکعب آب از 338 حلقه چاه غیرمجاز نهاوند