مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-08بين الملل

اعتراض کره شمالی به قطعنامه آژانس امنیت دریانوردی سازمان ملل


کره شمالی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که جدیدترین قطعنامه یک آژانس بین المللی ایمنی دریانوردی در محکومیت پرتاب های موشکی کره شمالی، در پی تلاش این کشور برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی را «رد کرده و هرگز به رسمیت نمی شناسد.

- کره شمالی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که جدیدترین قطعنامه یک آژانس بین المللی ایمنی دریانوردی در محکومیت پرتاب های موشکی کره شمالی، در پی تلاش این کشور برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی را رد کرده و هرگز به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مرکزی کره شمالی (کی سی ان ای)، سخنگوی اداره دریانوردی کره شمالی قطعنامه سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) را غیرمنصفانه و غیرقانونی خواند و از آژانس خواست موضع کره شمالی را در سند رسمی خود منعکس کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونهاپ، هفته گذشته، پس از پرتاب ناموفق اولین ماهواره جاسوسی نظامی پیونگ یانگ در 31 مه، سازمان بین المللی دریانوردی اولین قطعنامه خود را در محکومیت آزمایش های موشکی کره شمالی به تصویب رساند.

این مقام کره شمالی گفت که سازمان بین المللی دریانوردی به کشورش گفته است که اطلاع رسانی به این آژانس سازمان ملل در مورد طرح پرتاب ماهواره الزامی نیست، زیرا هشدار ناوبری مستقیما از طریق سیستم هشدار ناوبری جهانی در صورت پرتاب ماهواره به کشتی ها ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کره شمالی به قطعنامه آژانس امنیت دریانوردی سازمان ملل

اعتراض کره شمالی به قطعنامه آژانس امنیت دریانوردی سازمان ملل