مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-21حوادث

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری دو نفر از سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به 24 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ علی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان ساوجبلاغ ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از آغاز تحقیقات، کارآگاهان با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، در نهایت موفق به شناسایی یک نفر از سارقان شدند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه این سارق، با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود در محله خرمدشت کرج دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود و در بازجویی های مأموران به ارتکاب 24 فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی خالی از سکنه در سطح شهرستان ساوجبلاغ با همدستی فرد دیگری اعتراف که همدست وی نیز در عملیات جداگانه در شهر خرمدشت دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند خاطر نشان کرد: رعایت نکات پیشگیری از سرقت، یک اصل مهم در جلوگیری از وقوع سرقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ