مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-20اجتماعي

دریافت وجه در مدارس دولتی خوزستان به هر بهانه ای تخلف است


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان دریافت هرگونه وجه به بهانه تحویل کارنامه و ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی را تخلف و ممنوع اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دریافت وجه از دانش آموزان هنگام تحویل کارنامه و هنگام ثبت نام در مدارس دولتی بیان کرد: همه مدیران و معلم های مدارس دولتی نسبت به ممنوعیت دریافت وجه آگاهی دارند، ولی در برخی مواقع به دلیل مشکلات و هزینه های مدارس نظیر پرداخت قبوض آب، برق، گاز و سایر هزینه های جانبی، تصور می کنند که به دلایل یاد شده می توانند از دانش آموزان و والدین آن ها مبالغی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دریافت وجه به هر مبلغ و به هر بهانه ای در مدارس دولتی ممنوع است، افزود: اگر والدین یا دانش آموزان چنین تخلفی از سوی مدیر مدرسه مشاهده کردند، می توانند با مراجعه به سامانه بازرسی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مراجعه و نسبت به ثبت و گزارش شکایت اقدام کنند.

حمیدی نژاد ادامه داد: بخشنامه های مربوط به تخلف بودن وجه از دانش آموزان و والدین به مدیران ابلاغ شده و بازرسان اداره آموزش و پرورش خوزستان تخلف های مدیران مدارس را رصد و پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت وجه در مدارس دولتی خوزستان به هر بهانه ای تخلف است

دریافت وجه در مدارس دولتی خوزستان به هر بهانه ای تخلف است