مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-06اقتصادي

عدم تطابق ساعات کاری سیستم حمل و نقل شهری و ادارات شیراز


عدم تطابق ساعت کار سیستم حمل و نقل شهری و ساعت فعالیت دستگاه های اجرایی، موجب شد برخی از کارمندان در کلان شهر شیراز با تاخیر به محل کار برسند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: تغییر ساعات اداری در کشور موضوعی است که از 15 خرداد ماه اجرایی شد اما به علت مناسبات ملی و تعطیل بودن این روز روند تغییر ساعت خدمت رسانی دستگاه های اجرایی از یک روز بعد از تاریخ اعلامی یعنی 16 خردادماه آغاز شد.

بارزترین مشکلی که در این موضوع به وضوح دیده می شود می توان به عدم فعالیت سرویس های حمل و نقل شهری در کلان شهر شیراز اشاره کرد.

همزمان با نخستین روز از تغییر ساعت فعالیت دستگاه های اجرایی مشکل عدم فعالیت برخی از زیرساخت های سیستم حمل و نقل شهری در شیراز نیز ایجاد شد مشکلی که باعث شد بسیاری از کارمندان با تأخیر به محل کار خود برسند.

پیش تر توسط مسئولین حوزه حمل و نقل در کلان شهر شیراز اعلام شده بود که ساعت فعالیت اتوبوس ها و قطار شهری شیراز از تاریخ 16 خرداد ماه تغییر کرده و همه خطوط مترو و ناوگان اتوبوسرانی از ساعت 5:30 دقیقه بامداد فعالیت خود را آغاز و این فعالیت در ناوگان اتوبوسرانی تا ساعت 21 و در خطوط مترو تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت.

عدم فعالیت و تأخیر قطار شهری و اتوبوس در برخی از مسیرهای حمل و نقل شهری موجب شد تا بسیاری از کارمندان در 16 خردادماه با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تطابق ساعات کاری سیستم حمل و نقل شهری و ادارات شیراز

عدم تطابق ساعات کاری سیستم حمل و نقل شهری و ادارات شیراز