مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-11سياسي

تمام حواشی کنسرت خواننده پاپ در ارومیه/ماجرا چه بود؟


کنسرت روز جمعه محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ کشورمان در ارومیه طی دو روز اخیر موجب بروز شایعات زیادی درفضای مجازی شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: روز جمعه هفته گذشته قرار بود کنسرت محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ کشور در ارومیه برگزار شود هر چند سانس اول این کنسرت با تأخیر زیادی آغاز و اجرا شد اما سانس دوم به دلیل شرایط نامساعد حالی این خواننده به مرحله اجرا نرسید و این امر موجب اعتراضات زیاد مردمی شد.

هر چند با حضور ناظران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز نیروهای انتظامی اعتراضات مدیریت و آرامش در سالن محل اجرای کنسرت برقرار شد اما شرایط نامساعد جسمی این خواننده موجب بروز شایعات زیادی در خصوص مست بودن وی شد.

این در حالی است که بر اساس آخرین اعلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی این خواننده به مسمومیت که هنوز نظر قطعی و علت آن از سوی پزشکان اعلام نشده و نیز خستگی مفرط از رانندگی طولانی قادر به اجرای کنسرت نبوده است.

این شرایط تا جایی ادامه داشت که ضمن مداوای اولیه این خواننده در ارومیه در مسیر بازگشت به تهران نیز در یکی از بیمارستان های زنجان نیز بستری شده است، در ذیل مصاحبه کامل در خصوص حواشی ایجاد شده در این کنسرت را می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام حواشی کنسرت خواننده پاپ در ارومیه/ماجرا چه بود؟

تمام حواشی کنسرت خواننده پاپ در ارومیه/ماجرا چه بود؟