مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14سياسي

استاندار بوشهر سه شنبه ها بی واسطه پاسخگوی مطالبات مردمی می شود


سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر گفت: استاندار بوشهر سه شنبه ها بی واسطه و به صورت چهره به چهره پاسخگوی مطالبات مردمی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن موسوی با اشاره به لزوم تکریم مردم اظهار داشت: پاسخگویی و دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مسئولان با مردم، مورد تاکید استاندار قرار دارد.

سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر اضافه کرد: در 18 ماه اخیر بیش از 85 دوره ملاقات عمومی استاندار بوشهر با حضور بیش از 1200 نفر از شهروندان برقرار شده است.

موسوی از برپایی منظم ملاقات های عمومی خبر داد و تصریح کرد: از این هفته، تمام سه شنبه های کاری، استاندار بوشهر، پاسخگوی مطالبات مردمی به صورت مستقیم و چهره به چهره و بدون واسطه است.

سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: استاندار هر ماه یکبار نیز با حضور در محل سامانه سامد، به طور مستقیم، پاسخگوی تلفنی مردم است.

موسوی اضافه کرد: همچنین فرمانداران ده گانه استان و مدیران کل اجرایی نیز روزهای سه شنبه هر هفته، ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم دارند و استاندار نیز تاکید زیادی بر اجرای دقیق و منظم و کاربردی این ملاقات ها و دیدارهای مردمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار بوشهر سه شنبه ها بی واسطه پاسخگوی مطالبات مردمی می شود

استاندار بوشهر سه شنبه ها بی واسطه پاسخگوی مطالبات مردمی می شود