مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:202023-05-31سياسي

اعلام فراخوان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با انتشار متن فراخوان و اعلام برگزاری آن در دو مرحله منطقه ای و ملی ـ بین المللی از کلیه هنرمندان حوزه موسیقی اقوام، - فراخوان شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران پیرامون تنوع موسیقایی قومی بر اساس وحدت سنت های اقوام ایران توسط انجمن موسیقی ایران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با انتشار متن فراخوان و اعلام برگزاری آن در دو مرحله منطقه ای و ملی ـ بین المللی از کلیه هنرمندان حوزه موسیقی اقوام، در عرصه فعالیت اجرای صحنه ای و پژوهشی ، دعوت به عمل می آورد.

بخش اول این دوره از جشنواره در 5 منطقه ایران در تیرماه سال 1402، در یک گستره ملی به همت دفترموسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان های سراسر کشور به صورت غیررقابتی برگزار خواهد شد.

براین اساس مرحله منطقه ای این جشنواره در استان های تهران، قزوین، مازندران، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، البرز، و قم با برگزاری در استان گلستان بعنوان منطقه اول، استان های اصفهان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان با برگزاری در استان چهارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران

اعلام فراخوان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران