مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-19اقتصادي

تخصیص اعتبار وزارت نفت برای دانش بنیان کردن صنعت نفت و گاز


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مطابق فراخوان معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، شرکت های دانش بنیان می توانند از تسهیلات این وزارتخانه به منظور ایجاد اشتغال با تکیه بر دانش بنیان کردن صنعت نفت استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مطابق فراخوان معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، شرکت های دانش بنیان می توانند از تسهیلات این وزارتخانه به منظور ایجاد اشتغال با تکیه بر دانش بنیان کردن صنعت نفت استفاده کنند.

حسن افتخاری با اعلام این خبر اظهار کرد: اقتصاد دانش بنیان یکی از عوامل مؤثر در تحولات اقتصادی و اجتماعی است که موجب رشد و توسعه پایدار جامعه و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.

وی با بیان این مطلب که شرکت های دانش بنیان با تحول در عرصه علم و دانش و کشف یافته ها و نتایج جدید اقتصادی در رشد و توسعه مناطق مختلف تأثیر زیادی دارند، افزود: وزات نفت با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر افزایش تولیدات صنعت نفت و گاز با تکیه بر دانش بنیان کردن صنایع نفتی از حداکثر توان شرکت های دانش بنیان و مؤسسه های تحقیقاتی ایرانی برای رفع چالش ها و نیازهای فناوری ساخت و خدمات استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار وزارت نفت برای دانش بنیان کردن صنعت نفت و گاز

تخصیص اعتبار وزارت نفت برای دانش بنیان کردن صنعت نفت و گاز