مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-19اقتصادي

خرید تضمینی گندم از کشاورزان اردستان به 4200 تُن رسید


رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اردستان گفت: از ابتدای فرایند برداشت گندم در شهرستان اردستان تاکنون حدود 4294 تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اردستان گفت: از ابتدای فرایند برداشت گندم در شهرستان اردستان تاکنون حدود 4294 تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است.

علی اکبر صالح، صبح امروز(دوشنبه، 29 خردادماه) در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت محصول گندم در بیش از 1258 هکتار اراضی شهرستان اردستان و با توجه به وضعیت بارندگی خوبی که اتفاق افتاد کشت گندم و جو در سطح این شهرستان بهتر از سال های گذشته بود.

وی افزود: از ابتدای فرایند برداشت گندم در شهرستان اردستان تاکنون حدود 4294 تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است.

همچنین تاکنون 19900 تن محصول جو از کشاورزان شهرستان اردستان خریداری شده که نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اردستان، تصریح کرد: اولین مرکز خریداری گندم در استان اصفهان توسط شرکت مهر اردستان انجام می شود که از دو ماه قبل عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم از کشاورزان اردستان به 4200 تُن رسید

خرید تضمینی گندم از کشاورزان اردستان به 4200 تُن رسید