مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-02سياسي

دشمن تلاش دارد روایت انقلاب را تحریف کند


امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه امام خمینی«ره» هیچ یک از اقدامات خود را بدون لحاظ مسائل قانونی انجام نداده است، گفت: در برخی از موارد شاهدیم که سعی دارند با تحریف واقعیت اقداماتی که در مسیر تحقق انقلاب شکل گرفته است را اشتباه قلمداد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، امروز در خطبه های نماز جمعه کرج، با بیان اینکه روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در تاریخ معاصر ایران پرنقش و تاثیر گذاراست، گفت: جهاد تبیین درباب تفکر الهی امام راحل (ره) برای پیشگیری از انحرافات فکری در جامعه اسلامی ضروری است.

وی افزود: منشا تحولات یک روز اسلام خواهی به رهبری امام راحل (ره) پیروزی اسلامی در سال 57 بود هر چند در روز 15 خرداد 42 هزاران نفر توسط حکومت طاغوت به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: برچیده شدن بساط سال های طولانی ظلم حکومت طاغوت و حیات دوباره اسلام از آثار قیام 15 خرداد به رهبری امام خمینی (ره ) است.

حسینی همدانی با اشاره به 14 خرداد 1368 و سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) به عنوان رهبر و امام مسلمین، گفت: برای جلوگیری از تحریف و انحراف در جامعه اسلامی این سه واقعه مهم باید در باب جهاد تبیین با دقت مورد توجه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تلاش دارد روایت انقلاب را تحریف کند

دشمن تلاش دارد روایت انقلاب را تحریف کند