مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-12سياسي

پیشتازی گیلان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک


استاندار گیلان با اشاره به پیشرو بودن گیلان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: این طرح به طور آزمایشی از هفته نخست اسفند ماه در این استان آغاز شده و گیلان یکی از استان های برتر در این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز جلسه مشترک استانداران با احمد وحیدی وزیر کشور، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد که اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان نیز در این جلسه حضور داشت.

12 هزار خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی بهره مند می شوند استاندار گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به خوبی در این استان در حال انجام است، اظهار کرد: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از 13 خرداد ماه سال جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در گیلان اجرا شده، ولی این طرح کماکان با ضعف هایی مواجه می باشد که امیدوارم رفع شود.

  اسدالله عباسی، یکی از اهداف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را حمایت از اقشار کم درآمد و به ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دانست و گفت: بر اساس آمار 104 هزار و 434 خانوار تحت پوشش بهزیستی و نیز 135 هزار و 440 تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی گیلان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

پیشتازی گیلان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک