مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-30بين الملل

کره جنوبی مقابله با برنامه های تسلیحاتی کره شمالی را خواستار شد


رییس جمهور کره جنوبی امروز سه شنبه خواستار تقویت همکاری بین متحدان غربی به منظور مقابله با تامین مالی برنامه های موشکی و هسته ای کره شمالی شده و به اظهار نگرانی در مورد اشاعه تسلیحات کشتار جمعی پرداخت.

- رییس جمهور کره جنوبی امروز سه شنبه خواستار تقویت همکاری بین متحدان غربی به منظور مقابله با تامین مالی برنامه های موشکی و هسته ای کره شمالی شده و به اظهار نگرانی در مورد اشاعه تسلیحات کشتار جمعی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یون سوک یول، رییس جمهور کره جنوبی، در سخنرانی از طریق ویدیوکنفرانس در اجلاس موسوم به ابتکار امنیت مرتبط با اشاعه تسلیحات اظهار کرد: به رغم تحریم های شورای امنیت سازمان ملل، کره شمالی همچنان به تامین مالی غیرقانونی برنامه های موشکی و هسته ای ادامه می دهد.

باید همکاری ما برای پاسخ دادن به چنین تهدیداتی قدرتمندتر شود.

رییس جمهور کره جنوبی در ادامه سخنرانی خود گفت، اشاعه تسلیحات کشتار جمعی می تواند تهدیدی جدی را متوجه صلح جهانی در پرتو تهدیدات بی سابقه کره شمالی کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، این اجلاس در حالی برگزار شده که پیش از این مقامات غربی درباره بیانیه اخیر کره شمالی برای پرتاب احتمالی اولین ماهواره تجسسی نظامی خود در ماه ژوئن اظهار نگرانی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی مقابله با برنامه های تسلیحاتی کره شمالی را خواستار شد

کره جنوبی مقابله با برنامه های تسلیحاتی کره شمالی را خواستار شد