مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-21بين الملل

آدرس غلط غرب درباره بحران پناه جویان


بحران پناهجویان و مهاجرت خطرناک و غیرقانونی به اروپا معلول سیاست های مداخله گرایانه غرب در امور داخلی کشورهای بحران زده است.

از آن گذشته، در بُعد روبنایی موضوع نیز قطعاً مناسبات واقعی نهادهای اروپایی و شبکه های قاچاق انسان متأثر از ملاحظاتی است که در .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- راهبرد معاصر نوشت: اورزولا فن در لاین، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا و دیگر مقام های این مجموعه مدعی نقش آفرینی قاچاقچیان انسان در آب های مدیترانه هستند و همانند همیشه در تشریح این وقایع سخت و غیر قابل تصور، تمرکززدایی از اتحادیه اروپا را در دستور کار قرار می دهند.

بی تردید در تشریح حادثه اخیر نمی توان بدون آنکه نسبت به مصدریابی ماجرا اطمینان خاطر به دست آورد، وارد مرحله عوامل میانی و درجه دوم فاجعه شد.

واقعیت اینکه بیشتر پناهجویانی که در آب های مدیترانه و در مسیر مهاجرت غیر قانونی به اروپا جان خود را از دست می دهند، اتباع کشورهایی هستند که اروپاییان در کنار واشنگتن بیشترین سهم را در خلق بحران های امنیتی مزمن در آنجا ایفا کرده اند.

همگان به یاد دارند، در جریان حضور پناهجویان سوری در اروپا (پس از ظهور گروه تروریستی داعش)، نهادهای رسمی قدرت در مجلس و شورای اروپا خود را حامی حقوق انسان های بی پناه قلمداد می کردند، بدون آنکه به نقش بی بدیل خود در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدرس غلط غرب درباره بحران پناه جویان

آدرس غلط غرب درباره بحران پناه جویان