مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:202023-05-31سياسي

افتخار تمام بزرگان دین خادمی امام رضا(ع) است


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خدمت به خاندان عصمت و طهارت (ع) خدمت به رسول الله است، بیان داشت: تمام افتخار بزرگان دین این است که خودشان را خادم امام رضا (ع) می دانند.

- قم-عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خدمت به خاندان عصمت و طهارت (ع) خدمت به رسول الله است، بیان داشت: تمام افتخار بزرگان دین این است که خودشان را خادم امام رضا (ع) می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم در مراسم جشن ولادت امام رضا (ع) که توسط هیئت خادمیاران رضوی استان قم در تکیه شاه خراسان برگزار شد اظهار داشت: امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برای ما الگو هستند و شعاع نورانیت حرم این برادر و خواهر نه تنها کشورمان، بلکه جهان امروز را تحت تأثیر قرار داده است.

وی حضرت معصومه (س) را اولین، بزرگ ترین و برترین خادم امام رضا (ع) توصیف کرد و خطاب به خادمیاران رضوی گفت: شما در قالب خدمتی که انجام می دهید متصل به حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) هستید و وقتی از واژه خادمیار برای شما استفاده می شود به معنای تفاوت شما با خادمان داخل حرم امام رضا (ع) نیست، بلکه هر کسی که متصل به حرم امام هشتم است خادم ایشان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار تمام بزرگان دین خادمی امام رضا(ع) است

افتخار تمام بزرگان دین خادمی امام رضا(ع) است