مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-07سياسي

دفتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه شهید چمران اهواز راه اندازی شد


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگرچه در زمینه تعاملات علمی مشکلاتی را درگذشته شاهد بودیم و هستیم اما سعی شده این مشکلات با دیپلماسی علمی، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگرچه در زمینه تعاملات علمی مشکلاتی را درگذشته شاهد بودیم و هستیم اما سعی شده این مشکلات با دیپلماسی علمی، برطرف شود.

دکتر علی محمد آخوندعلی در جلسه راه اندازی دفتر کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (17 خردادماه) برگزار شد، با تقدیر از تلاش های مجموعه دانشگاهی و مسئولان این حوزه برای راه اندازی این دفتر مرکزی اظهار کرد: جا دارد ابتدا به روزهای گذشته و رویدادهای بزرگی نظیر سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد اشاره کنیم و یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب را گرامی بداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین از دکتر رحیمی مدیر امور هماهنگی کنسولی استان خوزستان و دانشگاهیان شهید چمران اهواز بابت پذیرش زحمت راه اندازی این دفتر قدردانی می کنیم.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: راه اندازی این دفتر بی شک یک رویداد مهم و نقطه عطفی در تحول دیپلماسی علمی دانشگاه شهید چمران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه شهید چمران اهواز راه اندازی شد

دفتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه شهید چمران اهواز راه اندازی شد