مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-29بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: برای گسترش نفوذ در اوراسیا و کشورهای اسلامی تلاش می کنیم


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم مثل گذشته بر توافق های ابراهیم تمرکز نمی کند و برای گسترش نفوذ خود در اوراسیا و کشورهای اسلامی تلاش می کند.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: برای گسترش نفوذ در اوراسیا و کشورهای اسلامی تلاش می کنیم وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم مثل گذشته بر توافق های ابراهیم تمرکز نمی کند و برای گسترش نفوذ خود در اوراسیا و کشورهای اسلامی تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با مجله تایمز این رژیم گفت: ما در گذشته در وزارت خارجه بر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برای گسترش توافق های ابراهیم و همچنین کشورهای آفریقایی تمرکز کردیم.

با این سفر به آذربایجان و ترکمنستان که دو کشور مهم هستند ما برای گسترش نفوذ خود در منطقه اوراسیا تلاش می کنیم و احتمالاً کشورهای اسلامی باشند؛ اما دین نقش مهمی برای آنها ایفا نمی کند.

ترکمنستان یک کشور بسیار به حاشیه رانده شده است که رژیم صهیونیستی می خواهد به دلیل نزدیکی آن با ایران جای پایی در این کشور داشته باشد.

الی کوهن ایجاد روابط با سودان را آغاز کرد و در سمت وزیر خارجه به این کشور سفر کرده و با عبدالفتاح البرهان، فرمانده ارتش سودان و رییس شورای حاکمیتی این کشور روابطی را برقرار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: برای گسترش نفوذ در اوراسیا و کشورهای اسلامی تلاش می کنیم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: برای گسترش نفوذ در اوراسیا و کشورهای اسلامی تلاش می کنیم