مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-18سياسي

مشارکت بانوان از مؤلفه های توسعه پایدار جامعه است


مشارکت بانوان یکی از مؤلفه های توسعه پایدار جامعه است و فراهم کردن محیط های مناسب اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجب می شود تا آنها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی صبح یکشنبه در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان دیلم اظهار داشت: خانواده یکی از نهادهای مهم در جامعه است که در تربیت کودکان و نسل آینده نقش بسزایی دارد و اهمیت آن در مسائل فرهنگی بسیار مشهود است.

فرماندار شهرستان دیلم افزود: حضور مثبت و فعال زنان به عنوان قشری اثرگذار، لازمه حرکت در مسیر پیشرفت جامعه به شمار می رود.

وی گفت: مشارکت زنان یکی از مؤلفه های توسعه پایدار جامعه بوده و فراهم کردن محیط های مناسب اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجب می شود تا بانوان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به حمایت دولت از زنان کارآفرین بیان داشت: دولت در این راستا تسهیلات مناسبی برای حمایت از اشتغال زنان در نظر گرفته است.

وی بر ایجاد بازارچه های خود اشتغالی در راستای توانمندسازی زنان تاکید و افزود: هر گاه سخن از عفاف و حجاب می آید بسیار تصورشان بر این است که این موضوع مخصوص بانوان است در حالی که عفاف و حجاب هم برای مردان و هم برای زنان است لذا مردان نیز باید در رعایت عفاف و حجاب نهایت دقت را داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بانوان از مؤلفه های توسعه پایدار جامعه است

مشارکت بانوان از مؤلفه های توسعه پایدار جامعه است