مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-08اجتماعي

توفان با سرعت 90 کیلومتر در اصفهان وزید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توفان با سرعت 90 کیلومتر برساعت شرق و شمال اصفهان را فراگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، منصور شیشه فروش شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد ناپایداری های جوی در استان اصفهان اظهار داشت: در این راستا مدیریت بحران استان به نیروهای امدادی برای مواجهه با شرایط ناپایداری های همرفتی و پیشگری و کنترل حوادث احتمالی ناشی از بارش های ناگهانی، تند بادهای لحظه ای، صاعقه و گرد و خاک در مناطق مستعد آماده باش داده است.

وی افزود: امشب در مناطق خوانسار، گلپایگان، میمه و نطنز بخش مهردشت، ارتفاعات برزک و قمصر رگبار باران و رعد و برق گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در شهر اصفهان و مناطق شمال و شرق استان به ویژه قمصر، نیاسر، برزک، کامو و چوگان شهرستان کاشان، روستاهای شهرستان نایین و اردستان ارتفاعات نطنز و روستاهای تامه، اوره، ابیانه، میمه و… نیز بارش رگبارهای بهاری برای فردا پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان باید نسبت به عدم استقرار و توقف خودرو و افراد و گردشگران در مسیر رودخانه های فصلی و دامنه کوهپایه ها توجه داشته باشند، گفت: استحکام بخشی به سازه های ناپایدار، احتیاط در صعود به ارتفاعات، رعایت اصول ایمنی دراستقرار عشایر و چرای دام ، بازگشایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان با سرعت 90 کیلومتر در اصفهان وزید

توفان با سرعت 90 کیلومتر در اصفهان وزید