مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-18ورزشي

سبک بازی معنوی نژاد به تیم ملی نمی خورد/بدعت بدی در والیبال داریم


کارشناس والیبال با اشاره به خط خوردن معنوی نژاد از لیست ایران برای هفته دوم لیگ ملتها گفت: معنوی نژاد پاس های سرعتی با ارتفاع بالا می زند و احتمالا سبک بازی او با برنامه کادرفنی متفاوت است.

- محمد شعبان خمسه در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره لیست تیم ملی برای حضور در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال گفت: طبیعی است که در هفته دوم همه تیم ها با تمام توان به میدان می آیند و اگر در هفته اول تیم ها به لحاظ ترکیب به شکل و شمایل اصلی نرسیدند در هفته دوم با تمام توان به میدان می آیند و کار به مراتب سخت تر خواهد بود.

هیچ مربی بازیکن خوب خودش را کنار نمی گذارد وی در ادامه به اضافه شدن میثم صالحی به ترکیب تیم و خط خوردن محمدجواد معنوی نژاد اشاره کرد: در مورد صالحی ما نمی توانیم نظری بدهیم و احتمالاً آسیب دیدگی او برطرف شده که پزشک تیم اجازه بازی به او را داده است.

بنابراین تا زمانی که بازی نکند نمی توانیم در مورد او قضاوت کنیم.

در مورد خط خوردن معنوی نژاد هم من معتقدم هیچ مربی بازیکن خوب خودش را کنار نمی گذارد، عقل سلیم بهترین بازیکن را انتخاب می کند و به همین خاطر من معتقدم باید به انتخاب عطایی احترام بگذاریم، او احتمالاً همه جوانب را سنجیده و این تصمیم را گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک بازی معنوی نژاد به تیم ملی نمی خورد/بدعت بدی در والیبال داریم

سبک بازی معنوی نژاد به تیم ملی نمی خورد/بدعت بدی در والیبال داریم