مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-13سياسي

مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد اردبیل برگزار شد


مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان اردبیل با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و مدیر مسئولان کانون ها در سالن اجتماع بیضای اردبیلی کتابخانه شهید مطهری برگزار شد.

- مصطفی آمون در این مراسم با اشاره به اینکه سامانه بچه های مسجد امروز با رویکرد برنامه محور مدیریت می شود و تلاش می شود تا از برنامه های کانون های مساجد حمایت جدی صورت گیرد، گفت: کانون های مساجد یک نهاد مردمی بوده و نمود این مردمی بودن حضور اقشار مختلف مردم در برنامه های کانون های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: سامانه بچه های مسجد یک سامانه متمرکز برای اطلاع رسانی فعالیت های کانون های مساجد در فضای مجازی با گستره ملی است و هم اکنون بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اردبیل اقدام به اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، دینی، اجتماعی، قرآنی و هنری نموده و در این سامانه ثبت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت های هنری کانون های مساجد، اظهار داشت: حمایت و ایجاد گروه های سرود تاثیر شگرفی در جذب نوجوانان به مساجد شده و امروز شاهد مرجعیت کانون های مساجد در حوزه سرود هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد اردبیل برگزار شد

مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد اردبیل برگزار شد